Gotland

Halloj,
Jag sitter just nu på båten påväg hem från Gotland. Det var otroligt vackert här, precis så som jag förväntat mig - avskalat, rustikt, mysigt och naturligt. Desvärre var mycket säsongsstängt här fortfarande, men det blev desto fler utflykter ut i naturen istället - vilket jag inte har något emot. I slutändan var det bara skönt att få komma bort från den stressiga vardagen samt få lite miljöombyte. Kan ju inte ljuga att man längtar desto mer till semestern i sommar - ska bli sååå skönt!
 
 
Hoppas erat liv rullar på i lagom takt och att ni har det bra!
KRAM
 
 
 











Kom ihåg mig?
Hej och välkommna till min blogg!♥ Jag är en tjej på 23 goa år som älskar att resa, laga mat och fotografera. I min blogg kommer det läggas upp bilder från olika finfina stunder i mitt liv!


HannaVic logotype